love

love
Orbit de vocea dorinţei Nu eşti conştient că PreaiubitulTrăieşte în adâncul inimii tale Opreşte gălăgia Şi vei auzi vocea Lui În tăcere- RUMI.

joi, 5 ianuarie 2012

Ascultarea

Pe un frate l-a trimis staretul sa adune balega uscata. Faceau focul cu ea, ca erau saraci. Vazand ucenicul ca pe locul de unde avea sa o culeaga era o leoaica, i-a zis staretului:

- Pai, ma trimiti acolo unde e leoaica?

- Cum, nu te duci pentru ca e o leoaica acolo? Sa mi-o aduci legata incoace!, i-a raspuns staretul.

Ucenicul s-a dus la ea. Leoaica, fugi.

Atunci ucenicul i-a spus: Stai, ca mi-a spus staretul sa te leg! Si a legat-o. Si o tara. Iar cand a vazut ca o aduce, a zis staretul, pentru smerenia lui:

-De ce mi-ai adus cateaua asta? Da-i drumul, sa n-o vad!

Si a grait ucenicul:

- Da, dar eu am crezut ca e leoaica. Si, intru adevar, era leoaica.
CrestinOrtodox.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu