love

love
Orbit de vocea dorinţei Nu eşti conştient că PreaiubitulTrăieşte în adâncul inimii tale Opreşte gălăgia Şi vei auzi vocea Lui În tăcere- RUMI.

miercuri, 25 februarie 2015

RUGACIUNI

Rugăciune pentru problemele de comportament ale copilului


Doamne Dumnezeule,
Te rog, ajută-mă să-mi înţeleg copilul. Îţi cer să-l înconjuri pe copilul meu cu iubire, înţelepciune şi inteligenţă. Te rog, ajută-l pe copilul meu să înţeleagă şi să accepte responsabilitatea pentru comportamentul său. Te rog să-l călăuzeşti pe copilul meu să facă alegeri inteligente bazate pe iubire şi nu pe teamă. Te rog pe Tine şi pe Arhanghelul Mihail să-l eliberaţi pe copilul meu de orice legătu sau blocaje care ar putea să-l împiedice să fie fericit. Mulţumesc.


Rugăciune pentru vindecarea de poftele nesănătoase

Dragi îngeri,
Va rog să mă înconjuraţi cu harul vostru vindecător şi să mă ajutaţi sa-mi vindec poftele pentru alimentele şi băuturile nesănătoase. Vă rog să mă ajutaţi să scap de pofta pentru substanţe toxice şi să mă ajutaţi să fiu motivat să trăiesc şi să mă hrănesc sănătos. Vă rog să mă călăuziţi atunci când cumpăr, prepar şi mănânc alimentele şi să mă îndrumaţi cum să trăiesc fără să poluez propria fiinţă şi lumea noastră. Cu multă dragoste şi recunoştinţă, vă mulţumesc.


Rugăciune pentru a găsi un suflet pereche 

Doamne Dumnezeule,
Te rog pe Tine şi pe îngerii iubirii să mă ajutaţi să am o relaţie minunată de dragoste cu sufletul meu pereche. Vă rog să mă îndrumaţi să-mi găsesc sufletul pereche, să mă ajutaţi să-l întâlnesc şi să ne bucurăm unul de altul cât mai curând. Vă cer ajutorul pentru a crea condiţiile să pot avea această minunată relaţie sufletească chiar acum. Vă rog să mă ajutaţi să-mi vindec orice blocaje mentale, trupeşti sau emoţionale, care m-ar face să mă tem de iubirea cea mare. Vă rog să mă ajutaţi să aud şi să urmez îndrumările divine ce-mi vor permite să găsesc şi să mă bucur de această relaţie sufletească. Ştiu că sufletul meu pereche mă caută cu aceeaşi ardoare cu care şi eu îl caut pe el. Amândoi vă rugăm să ne ajutaţi să ne întâlnim, să ne cunoaştem şi să acceptăm binecuvântările marii iubiri. Mulţumesc.



Rugaciune pentru atragerea de noi prieteni

Doamne Dumnezeule,
Ma vad acum înconjurat de prieteni iubitori cu care am multe lucruri in comun. Pot sa simt prezenţa unor noi prietenii cu suflete care au acelaşi tipar mintal, şi Te rog sa-i ajuţi sa manifeste aceasta perspectiva. Calauzeşte-ma, Te rog, sa întâlnesc oameni noi, care sa fie desavârşiţi, de înalta spiritualitate, cu conştiinţa sanatoasa şi veseli. Te rog, ajuta-ma sa ştiu ca merit dragostea şi atenţia acestor noi prieteni. Mulţumesc foarte mult.



Rugăciune pentru Pacea şi Fericirea familiei
  
Arhanghele Uriel,
 sunt îngrijorat pentru că familia mea pare nefericită. Poţi, te rog, să ne vii în ajutor, de îndată? Întrucât acestă situaţie ne afectează pe toţi cei din casă, te rog să intri în inima fiecăruia dintre noi şi să îndepărtezi resturile de teamă. Te rog elimină greşelile noastre de gândire şi elimină efectele acelor greşeli. Ajută-ne să ne eliberăm de încrâncenare şi să renunţăm la învinovăţiri şi resentimente. Cer intervenţia îngerilor păzitori ai fiecărei persoane din această casă, ca să aducă pace şi iubire în căminul nostru. Îţi mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru a deveni mai organizat

Ii chem acum pe îngerii organizării.
Vă rog să-mi ajutaţi copiii să poată să se concentreze mai bine. Vă cer îndrumarea pentru a reduce haosul şi dezordinea din vieţile noastre. Vă rog să-mi sfătuiţi copiii asupra importanţei de a fi conştienţi şi organizaţi şi vă rog să-i ajutaţi să-şi creeze un sistem de organizare pe măsura personalităţii lor. Vă rog să-mi daţi îndrumări clare despre cum îmi pot ajuta copiii să devină şi să rămână concentraţi şi organizaţi. Ajutaţi-mi copiii să-şi ducă lucrările la bun sfârşit şi să le predea la timp. Vă mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru vindecarea de dependenţă 

Arhanghele Uriel, te rog să intri în gândurile şi emoţiile copiilor mei şi să-i ajuţi să-şi piardă teama de iubire. Aş vrea ca toate urmările greşelilor făcute în relaţii anterioare să fie desfăcute în toate privinţele posibile. Te rog să-i ajuţi pe copiii mei să se dezbare de toată furia sau încrâncenarea pe care o păstrează în inimă. Acum îmi imaginez un glob enorm de lumină strălucitoare, care îi umple pe copiii mei. Ştiu că acum copiii mei sunt plini de lumina şi iubirea lui Dumnezeu şi că în ei nu mai există nici un gol. Copiii mei sunt împliniţi, mulţumiţi cu bogăţiile interioare ale iubirii. Îţi mulţumesc. Amin.


Rugăciune pentru vindecarea unei neînţelegeri
  
Dragi îngeri păzitori
ai lui (numele....) am inima grea de suferinţă, supărare şi vinovăţie. Vreau să fiu sigur că mă port bine cu ei şi mă rog la voi pentru ajutor şi îndrumare. Vă rog să vorbiţi cu (numele.....) şi să-l/s-o ajutaţi pe (numele.....) să mă înţeleagă mai bine. Vă rog să ne ajutaţi să trecem peste mândria şi orgoliile noastre şi să ne expimăm adevărata iubire reciprocă. Vă cer ajutorul pentru a aduce pace în acestă situaţie. Vă mulţumesc. Amin.


 `           Rugăciune către Arhanghelul Mihail
  
Arhanghele Mihail, te rog să vii alaturi de (numele persoanei) şi să trăieşti împreună cu el. Te rog să-i stai alături şi să îi dai lui (numele persoanei) mai mult curaj, credinţă şi protecţie. Te rog să-l îndrumi foarte limpede şi în toate situaţiile pe (numele persoanei), astfel încât gândurile lui să fie aliniate la iubirea Divină. Îţi mulţumesc. Amin.


 Rugăciune pentru vindecarea efectelor unei agresiuni psihice
(pentru noi sau altă persoană) 

Arhanghele Rafael,
 te rog pătrunde în trupul (meu sau numele persoanei) şi vindecă orice dezechilibru sau impurităţi ce ar putea proveni din gânduri de furie sau teamă. Arhanghele Mihail, te rog înlătură pe oricine din lumea spiritelor sau lumea materială care nu acţionează pentru binele suprem al lui (numele persoanei pe care doreşti să o purifici) . Îngeri păzitori ai persoanei sau persoanelor care l-au atacat psihic pe ( numele persoanei pe care doreşti să o purifici) vă cer să ajutaţi să readuceţi armonia şi pacea în această situaţie şi să înlocuiţi toată suferinţa cu pace. Cer ca toate efectele greşelilor care au fost făcute în toate timpurile să fie anulate de către şi pentru toţi cei implicaţi. Vă mulţumesc. Amin.



Rugăciune pentru sănătate şi vindecare

Doamne Dumnezeule,
Ştiu că Tu m-ai creat în perfecţiune după chipul şi asemănarea Ta. Vă rog, pe Tine, pe Sfântul Duh şi pe Arhanghelul Rafael, să mă ajutaţi să cunosc şi să trăiesc această stare de sănătate în trupul meu material. Doresc să elimin orice gânduri şi comportament care au creat iluzia de boală şi durere. Ştiu că tu eşti omniprezent, deci Tu exişti în fiecare celulă a trupului meu. Te rog, ajută-mă să simt iubirea Ta în trupul meu material, ca să ca să pot şti că mă legeni chiar acum în sfintele tale braţe. Amin.



Rugăciune pentru vindecarea relaţiilor de familie

Doamne Dumnezeule,
Ştiu că celălalt membru al familiei mele şi eu avem amândoi îngeri păzitori. Îi rog pe aceşti îngeri păzitori să ne ajute să ne vindecăm problemele şi neînţelegerile. Vă rog, ajutaţi-ne să ne eliberăm de orice mânie sau neiertare. Fie ca toate efectele greşelilor noastre să se risipească şi să fie uitate de oricare dintre cei implicaţi. Te rog, ajută-mă să las deoparte orice judecată faţă de mine sau faţă de alţii. Te rugăm ca îngerii noştri păzitori să ne dea cât se poate de limpede îndrumările Tale, ştiind că voia Ta pentru noi e pace. Mulţumesc.



                   Rugăciune pentru vindecarea relaţiei dintre părinte şi copil

Doamne Dumnezeule,
Te rog să ne ajuţi, pe copilul meu şi pe mine, să avem o relaţie armonioasă. Te rog să ne ajuţi să vindecăm orice temeri care ne împiedică pe copilul meu şi pe mine să ne manifestăm dragostea unul faţă de celelălt. Te rog, ajută-l pe copilul meu să se concentreze şi să fie fericit. Te rog, ajută-l pe copilul meu să mă accepte pe mine şi felul meu de a fi. Îţi cer ţie şi îngerilor Tăi să-l ajutaţi pe copilul meu să se elibereze de orice neiertare şi de orice resentiment. Te rugăm, ajută-ne să avem o relaţie apropiată şi plină de iubire. Amin.



                  Rugăciune pentru a primi mai multă energie

Arhanghele Mihail,

vă rog pe tine şi pe îngerii care te ajută să veniţi acum la mine. Vă rog să tăiaţi şi să înlăturaţi tot ceea ce îmi secătuieşte energia. Ajutaţi-mă să-mi refac energia până la nivelul ei firesc de vitalitate. Mulţumesc.

sursa _site: lumeaingerilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu